Sunday, September 19, 2010

REUNION TAQWA


Pada bulan puasa baru ni dan malam merdeka, satu perjumpaan reunion kelas taqwa sekolah menengah dato mustaffa telah diadakan di padang jawa untuk malam berbuka puasa. seramai 15 orang telah menyertainya. kami berbuka puasa di restaurant ayuputra di padang jawa dan telah dikelolakan oleh Ms. Jamilah dan rakan-rakan. :)



di restaurant ayuputra padang jawa


selepas berbuka puasa, kami semua mengambil keputusan untuk lepak di sunway piramid. tetapi malangnya cadangan untuk bermain bowling tidak kesampaian disebabkan oleh sunway bowl penuh dengan tounament yang relah diadakan pada malam itu. aklhirnya keputusan telah dibuat, starbuck menjadi sasaran untuk lepak. memang ramai orang lepak kat starbuck dan kami salah satu menjadi penyumbang kepadatan kawasan meja lepak. :)

di sunway piramid


hangout di starbuck sunway piramid

ambang merdeka hampir tiba. sambutan merdeka kami di dalam UiTM akan tetapi merfeka bukan la pada sambutannya merdeka adalah di dalam jiwa kita.. adakah kita sudah merdeka? apakah erti merdeka? paham-paham la sendiri.. lu pikir la sendiri.. :) selesai menyambut hari merdeka dengan melihat bunga api kami mengahatar rakan-rakan yang hendak pulang ke kolej kediaman.
celebrate merdeka dalam UiTM


selasai menghantar saya, ajam,ilun,hamdan,iwan dan jamilah pergi ke McD untuk makan sahur dan bersembang kosong untuk menghiburkan hati (iwan memang wat gila masa itu). banyak benda yang disembangkan sehinggakan milah tidak terkata apa(sorang je perempuan so jadi malu la dia). jam menunjukkan sudah lewat dan keputusannya adalah bersurai. sebelum balik ajam teringin nak melawat ICT yang dikatakan amat menarik seperti yang deceritakan oleh rakan-rakan lain. suasana lampu yang cantik menarik pengunjung untuk mengunjung ICT. memang seronok dapat berjumpa rakan-rakan lama bergelak tawa selalunya kita stress dengan belajar dan bekerja. i'm happy and really enjoy it. thanks you all see ya next time. :)

first time sampai ke ICT kalau tiada orang yang ajak :)

No comments:

Post a Comment